FAQ

Waarom moet ik inloggegevens aanmaken?
Om je modules te kunnen beheren heb je een persoonlijk account nodig. Via dit account heb je toegang tot de Leeromgeving, je basisgegevens, de organisatie waar je onder valt (indien van toepassing) en je modules.

Het lukt mij niet om in te loggen?
Het wachtwoord is hoofdletter gevoelig. Let er dus goed op of niet per ongeluk de toets ‘caps lock’ staat ingeschakeld. Indien je je wachtwoord niet meer weet, kun je deze aanvragen met je emailadres via de optie ‘Wachtwoord vergeten?’ via LOGIN rechts bovenin de pagina.

Ik weet mijn wachtwoord niet meer.
Rechts in de hoek zie je de optie LOGIN staan. Wanneer je hierop klikt kun je in het uitklapmenu kiezen voor de optie ‘Wachtwoord vergeten?’. Met je emailadres vraag je wachtwoordherstel aan. Je ontvangt vervolgens een mail (check de spambox!) van ons met instructies hoe je je wachtwoord kunt wijzigen.

Ik weet mijn e-mailadres en wachtwoord (accountgegevens) niet meer.
Via het contactformulier kun je je accountgegevens opnieuw opvragen. Deze worden uitsluitend toegestuurd aan het e-mailadres dat is opgegeven bij de bestelling. KinderWijs TV kan je op een ander e-mailadres laten weten aan welke-mailadres de accountgegevens zijn toegestuurd.

Ik ben nog niet gekoppeld aan mijn organisatie.
Bij registreren is het veld: organisatiecode geen verplicht veld. Je kunt altijd later koppelen via je account -> accountgegevens op de webshop.

Kom je er niet uit, dan staat onze Helpdesk voor je klaar via de chat op www.kinderwijstv.nl of mail ons op: info@kinderwijstv.nl

Menu