FAQ

Waarom moet ik inloggegevens aanmaken?
Om je modules te kunnen beheren heb je een persoonlijk account nodig. Via dit account heb je toegang tot de Leeromgeving, je basisgegevens, de organisatie waar je onder valt (indien van toepassing) en je modules. Let op: je kunt geen gebruik maken van 2 verschillende e-mailadressen. Dan koppelt het systeem niet met de leeromgeving.

Het lukt mij niet om in te loggen?
Het wachtwoord is hoofdletter gevoelig. Let er dus goed op of niet per ongeluk de toets ‘caps lock’ staat ingeschakeld. Indien je je wachtwoord niet meer weet, kun je deze aanvragen met je emailadres via de optie ‘Wachtwoord vergeten?’ via MIJN ACCOUNT rechts bovenin de pagina.

Ik weet mijn wachtwoord niet meer.
Rechts in de hoek zie je de optie MIJN ACCOUNT staan. Wanneer je hierop klikt kun je in het uitklapmenu kiezen voor de optie ‘Wachtwoord vergeten?’. Met je emailadres vraag je wachtwoordherstel aan. Je ontvangt vervolgens een mail (check de spambox!) van ons met instructies hoe je je wachtwoord kunt wijzigen.

Ik wil mijn wachtwoord opvragen maar de website herkent mijn emailadres niet (ongeldige gebruikersnaam).
Het kan zijn dat je bekend staat bij ons onder een ander emailadres. Is dit toch je emailadres? Maak dan een ander account aan.

Ik weet mijn e-mailadres en wachtwoord (accountgegevens) niet meer.
Via het contactformulier kun je je accountgegevens opnieuw opvragen. Deze worden uitsluitend toegestuurd aan het e-mailadres dat is opgegeven bij de bestelling. KinderWijs TV kan je op een ander e-mailadres laten weten aan welke-mailadres de accountgegevens zijn toegestuurd.

Ik ben nog niet gekoppeld aan mijn organisatie.
Bij registreren is het veld ‘organisatiecode’ geen verplicht veld. Je kunt altijd later koppelen via je account -> accountgegevens op de webshop.
Zo is het ook mogelijk om je te ontkoppelen van je organisatie.
Let op: je kunt je maar aan 1 organisatie tegelijk koppelen! Mocht je tussen meerdere organisaties willen switchen dan raden wij je aan om een nieuw account aan te maken voor de andere organisatie.

Het lukt me niet om me te koppelen aan mijn organisatie.
De organisatiecode is altijd een code met kleine letters en cijfers. Krijg je melding dat het niet lukt om te koppelen? Stuur dan een mailtje aan de beheerder van de organisatie. De gebruikersplekken zijn waarschijnlijk allemaal bezet.

Ik wil graag een tweede GOB / Organisatie koppelen aan mijn account zodat ik ook bij hun een module kan volgen, hoe kan ik dit regelen?
Dit is niet mogelijk. Per account (email-adres) kun je je aansluiten bij 1 GOB / Organisatie. Wil je je aansluiten bij een andere organisatie dan maak je een nieuw account aan met een ander email-adres.

Kom je er niet uit, dan staat onze Helpdesk voor je klaar via de chat op www.kinderwijstv.nl of mail ons op: info@kinderwijstv.nl

Menu