Waarom moet ik inloggegevens aanmaken?
Om je modules te kunnen beheren heb je een persoonlijk account nodig. Via dit account heb je toegang tot de Leeromgeving, je basisgegevens, de organisatie waar je onder valt (indien van toepassing) en je modules. Let op: je kunt geen gebruik maken van 2 verschillende e-mailadressen. Dan koppelt het systeem niet met de leeromgeving.
Het lukt mij niet om in te loggen?
Het wachtwoord is hoofdletter gevoelig. Let er dus goed op of niet per ongeluk de toets ‘caps lock’ staat ingeschakeld. Indien je je wachtwoord niet meer weet, kun je deze aanvragen met je emailadres via de optie ‘Wachtwoord vergeten?’ via MIJN ACCOUNT rechts bovenin de pagina.
Ik weet mijn wachtwoord niet meer.
Rechts in de hoek zie je de optie MIJN ACCOUNT staan. Wanneer je hierop klikt kun je in het uitklapmenu kiezen voor de optie ‘Wachtwoord vergeten?’. Met je emailadres vraag je wachtwoordherstel aan. Je ontvangt vervolgens een mail (check de spambox!) van ons met instructies hoe je je wachtwoord kunt wijzigen.
Ik wil mijn wachtwoord opvragen maar de website herkent mijn emailadres niet (ongeldige gebruikersnaam).
Het kan zijn dat je bekend staat bij ons onder een ander emailadres. Is dit toch je emailadres? Maak dan een ander account aan.
Ik weet mijn e-mailadres en wachtwoord (accountgegevens) niet meer.
Via het contactformulier kun je je accountgegevens opnieuw opvragen. Deze worden uitsluitend toegestuurd aan het e-mailadres dat is opgegeven bij de bestelling. KinderWijs TV kan je op een ander e-mailadres laten weten aan welke-mailadres de accountgegevens zijn toegestuurd.
Ik ben nog niet gekoppeld aan mijn organisatie.
Bij registreren is het veld ‘organisatiecode’ geen verplicht veld. Je kunt altijd later koppelen via je account -> accountgegevens op de webshop.
Zo is het ook mogelijk om je te ontkoppelen van je organisatie.
Let op: je kunt je maar aan 1 organisatie tegelijk koppelen! Mocht je tussen meerdere organisaties willen switchen dan raden wij je aan om een nieuw account aan te maken voor de andere organisatie.
Het lukt me niet om me te koppelen aan mijn organisatie.
De organisatiecode is altijd een code met kleine letters en cijfers. Krijg je melding dat het niet lukt om te koppelen? Stuur dan een mailtje aan de beheerder van de organisatie. De gebruikersplekken zijn waarschijnlijk allemaal bezet.
Ik wil graag een tweede GOB / Organisatie koppelen aan mijn account zodat ik ook bij hun een module kan volgen, hoe kan ik dit regelen?
Dit is niet mogelijk. Per account (email-adres) kun je je aansluiten bij 1 GOB / Organisatie. Wil je je aansluiten bij een andere organisatie dan maak je een nieuw account aan met een ander email-adres.
Kom je er niet uit, dan staat onze Helpdesk voor je klaar via de chat op www.kinderwijstv.nl of mail ons op: info@kinderwijstv.nl
Hoe kan ik bestellen?
Om een bestelling te plaatsen ga je naar WINKEL en kies je de gewenste module. Indien je nog geen account hebt, wordt je eerst gevraagd om een account aan te maken. Het is niet mogelijk om een bestelling te plaatsen zonder account. Na afronden van de bestelling is je module direct beschikbaar via de map ‘Mijn Bibliotheek’ in je Account.
Ik wil een module bestellen, maar nog niet starten.
Je hebt de mogelijkheid om een module te bestellen in de vorm van een licentiecode. Een licentiecode geeft recht op 100% korting op ieder later tijdstip binnen 6 maanden.
Op het moment dat je wel wil starten met de module, dan bestel je de module nogmaals en vul je de licentiecode in voor 100% korting. De module is dan direct beschikbaar in de map ‘Mijn Bibliotheek’ in je Account.
Ik heb een module aangeschaft maar zie de module niet staan in Mijn Bibliotheek.
Waarschijnlijk heb je bij je bestelling het vinkje aangeklikt bij ‘licentie kopen’.
Zoek de nieuwe licentiecode op in jouw Account bij de map ‘Mijn Licenties’, gebruik de licentiecode en bestel de module opnieuw (maar dan zonder het vinkje ‘licentie kopen’ aan te zetten).
Ik kan ‘Mijn Bibliotheek’ niet openen.
Het is belangrijk dat je gegevens compleet zijn, hieronder vallen ook je certificaatgegevens. Vul deze in op de pagina: ‘Mijn Account’. Vergeet niet op te slaan. Klik op F5 en je hebt weer toegang tot de Bibliotheek.
Ik ben mijn licentiecode kwijt.
Een eerder bestelde licentiecode kun je vinden in je Account in ‘Mijn Licenties’. Kijk goed na of de licentiecode nog niet geactiveerd is. Dan staat er achter de licentiecode 0/1. Dat wil zeggen dat 0 van de 1 licenties geactiveerd zijn.
Mijn licentiecode is verlopen.
Dat kan gebeuren, de modules zijn los te bestellen in onze webshop.
Mijn licentiecode is al geactiveerd.
Een eerder bestelde licentiecode kun je vinden in je Account in ‘Mijn Licenties’. Krijg je deze melding, dan is je licentie al geactiveerd. Je kunt een licentiecode maar zo vaak activeren als hij besteld is. Staat er achter de licentiecode 1/1, dan wil dat zeggen dat 1 van de 1 licenties geactiveerd is.
Bestel dan een nieuw licentiecode of module.
Ik wil graag voor iemand anders een module bestellen of cadeau doen.
Je hebt de mogelijkheid om een module te bestellen in de vorm van een licentiecode. Een licentiecode geeft recht op 100% korting op ieder later tijdstip binnen 6 maanden.
Op het moment dat een derde persoon wil starten met de module, dan bestelt deze persoon de module zelf via een eigen account en vult de licentiecode in voor 100% korting. De module is dan direct beschikbaar in de map ‘Mijn Bibliotheek’ in het account van deze persoon.
Heeft deze persoon nog geen account, dan wordt automatisch gevraagd om voor het bestellen een account aan te maken.
Voorbeeldmail licentiecode kado geven of versturen
Hieronder staat de voorbeeldmail die je kunt gebruiken bij het aanbieden van een licentiecode. Verander “naam module” in de juiste module naam. En vul de licentiecode in bij “code”.
……………………………………………………………………………………….
Beste,
We sturen je hierbij de licentiecode voor de module: NAAM MODULE
Om toegang te krijgen tot de KinderWijs TV online Academie en deze leermodule, ga je als volgt te werk:
- Ga naar www.kinderwijstv.nl en maak een account aan of log in.
- Zoek in de Winkel de juiste module erbij en plaats deze in de Winkelmand. Let op: laat het vakje leeg bij “Koop dit product als Licentiecode”.
- In jouw Winkelmand vul je de volgende licentiecode in voor 100% korting: CODE
- Rond het bestelproces helemaal af.
- Ga via jouw accountmap naar Accountgegevens en vul indien nodig hier jouw persoonsgegevens aan. Een organisatiecode is niet nodig.
- Ga naar Mijn Bibliotheek en klik op Ga naar mijn leeromgeving. Hier staat de module voor je klaar.
Let op: deze licentiecode is 6 maanden geldig. Binnen die tijd moet deze gebruikt worden.
De modules van KinderWijs TV hebben een beperkte looptijd. Na bestellen gaat deze looptijd direct in.
Bestel dus pas wanneer je de module ook daadwerkelijk gaat volgen.
Heb je vragen of hulp nodig, dan kun je bij de Helpdesk van KinderWijs TV terecht via email info@kinderwijstv.nl of telefoon 085-4872122.
Veel leerplezier!
……………………………………………………………………………………….
Hoe kan ik de module later activeren?
Je hebt de mogelijkheid om een module te bestellen in de vorm van een licentiecode. Een licentiecode geeft recht op 100% korting op ieder later tijdstip binnen 6 maanden. Op het moment dat je wilt beginnen aan de module dan plaats je deze weer in de winkelwagen en reken je af met de licentiecode. Vervolgens vindt je de module in je bibliotheek.
Ik wil als organisatie meerdere modules aanschaffen voor mijn medewerkers.
Dat kan, je kunt meerdere modules tegelijk bestellen. Je hebt de mogelijkheid om een module te bestellen in de vorm van een licentiecode. Zet dan een vinkje in het vakje Licentie bestellen. Je krijgt 1 licentiecode per bestelling, per module. Deze zijn altijd terug te vinden in de map ‘Mijn Licenties’.
De licentiecode kun je dan doorsturen aan je medewerkers. Een licentiecode geeft recht op 100% korting op ieder later tijdstip binnen 6 maanden.
Op het moment dat een derde persoon wil starten met de module, dan bestelt deze persoon de module zelf via het eigen account en bestelt de module zelf nogmaals met de licentiecode met 100% korting. De module is dan direct beschikbaar in de map ‘Mijn Bibliotheek’ in het account van deze persoon.
Heeft deze persoon nog geen account, dan wordt automatisch gevraagd om voor bestellen een account aan te maken.
Neem voor meer informatie over de mogelijkheden contact op met info@kinderwijstv.nl, dan kunnen wij je een persoonlijker aanbod doen, zodat je ook voortgang kunt monitoren.
Ik wil mijn bestelling ongedaan maken.
Je kunt binnen 14 dagen na je bestelling je aankoop ongedaan laten maken door dit te melden via het contactformulier of door te mailen naar info@kinderwijstv.nl. Na deze termijn kan je aankoop niet teruggedraaid worden.
Wat is mijn leeromgeving?
Je leeromgeving is je eigen persoonlijke online omgeving waar je je modules, je groepen en, indien van toepassing, je organisatie kunt vinden. Ook beheer je hier je voortgang en certificaten.
Hoe kom ik om mijn leeromgeving?
Wanneer je een account aanmaakt dan wordt er ook een leeromgeving voor je gemaakt. Pas wanneer je een module aanschaft en/of activeert, heb je via de map ‘Mijn Bibliotheek’ toegang tot de leeromgeving.
Waar vind ik mijn cursussen?
Je kunt alle door jou aangeschafte cursussen vinden in de map ‘Mijn bibliotheek’ in je Account. Door op de cursus te klikken kom je in je persoonlijke leeromgeving terecht.
Ik kan ‘Mijn Bibliotheek’ niet openen.
Het is belangrijk dat je gegevens compleet zijn, hieronder vallen ook je certificaatgegevens. Vul deze in op de pagina: ‘Mijn Account’. Vergeet niet op te slaan. Klik op F5 en je hebt weer toegang tot de Bibliotheek.
Ik wil een cursus beginnen echter wanneer ik op “start cursus” druk komt er geen “cursus inhoud” in beeld.
Wis je browsergeschiedenis en cookies en probeer het opnieuw.
Het openen van de module in een incognito venster of een andere internetbrowser kan ook helpen.
Kan ik de module ook halverwege stoppen en later verdergaan?
Ja, dat kan. Het systeem onthoudt waar je gebleven bent. Alle resultaten van behaalde modules en toetsen blijven geldig binnen de toegangstermijn. Je hoeft dus niet opnieuw te beginnen.
Hoelang heb ik toegang tot de scholing?
De toegangstermijn varieert van 30 tot 360 dagen vanaf de startdatum. Binnen deze periode kun je de scholing afronden. Uitsluitend bij bijzondere omstandigheden is verlenging mogelijk. De toegangstermijn wordt in de specificaties van modules en leerroutes aangeduid met de “duur”.
Mag ik modules kopiëren of aan anderen laten zien?
Nee, dat mag niet. Bij het bestellen van de leermodules ben je akkoord gegaan met de Algemene Voorwaarden van KinderWijs TV. Hierdoor heb je jezelf verbonden aan de belofte om de modules uitsluitend te gebruiken voor jouw eigen educatieve doel. Het tonen van de modules, video’s in groepsverband of doorgeven van jouw inloggegevens aan derden is strafbaar.
Bij het behalen van een toets staat er aan het einde welke vragen je fout hebt. Het goede antwoord staat er dan niet bij. Waarom is dat?
Dat klopt, sommige gebruikers moeten een herkansing maken. Zij kunnen als kleine geste inzien wat ze fout hebben gedaan. Dan is de truc om op te zoeken in de lesstof wat het juiste antwoord is en dan heb je dat gelijk weer geleerd!
Waar kan ik mijn certificaten / bewijs van deelname vinden?
Je certificaat vind je in je leeromgeving bij ‘Mijn certificaten’. Klik bovenin op je naam en in het uitklapmenu op ‘Mijn certificaten’.
Ik krijg geen certificaat / bewijs van deelname na afloop van de toets.
Om het certificaat te ontvangen moet je alles doorlopen hebben. De handleiding, alle modules en natuurlijk de toets. Zorg dat bij alle onderdelen een groen vinkje staat!
Ik kom erachter dat mijn geboortedatum niet goed staat op mijn certificaat.
Vul de juiste geboortedatum in bij je accountgegevens in je leeromgeving en sla deze op. Stuur vervolgens een email naar info@kinderwijstv.nl met de vraag of wij je certificaat willen updaten. Zet in dat mailtje wel even om welk certificaat het gaat.
Blijft mijn certificaat geldig als de scholing stopt?
Ja, je certificaat blijft gewoon geldig. We bewaren alle resultaten veilig, zodat je altijd kunt aantonen wat je hebt behaald.
Deze FAQ wordt steeds aangevuld. Staat je vraag er (nog) niet bij, stel hem dan via het contactformulier, de chat of info@kinderwijstv.nl.
Door het stopzetten van de STAP-subsidie door de overheid is er vanaf 1 januari 2024 geen mogelijkheid meer om STAP-subsidie aan te vragen.
Wil je graag een van onze voormalige STAP-leerroutes volgen zonder subsidie?
Inmiddels zijn al onze voormalige STAP-leerroutes in een aangepaste versie weer beschikbaar in onze webshop.
Waar kan ik SummerSchool aanschaffen?
SummerSchool kan worden aangeschaft in de webshop van KinderwijsTV op www.kinderwijstv.nl, onder de categorie SummerSchool 2025.
Welke pakketten zijn beschikbaar?
Er zijn drie SummerSchool pakketten:
- Individueel pakket voor losse professionals.
- Organisatiepakket Medium voor organisaties met een Permanent Educatie (PE)-abonnement bij KinderwijsTV (t/m 49 professionals).
- Organisatiepakket Large voor organisaties met een PE-abonnement (50+ professionals).
Kan ik SummerSchool voor iemand anders aanschaffen?
Ja, je kunt een licentiecode kopen voor iemand anders door bij je bestelling een vinkje te plaatsen bij “Ik wil een licentiecode kopen”. Lees hierover meer in de FAQ onder Bestellen en licentiecodes.
Je kunt ook een gepersonaliseerde cadeaubon bestellen voor SummerSchool voor iemand anders. Kijk hier hoe dit werkt.
Toegang en Modules
Wat gebeurt er na aanschaf van het SummerSchool pakket?
Na aanschaf ben je verzekerd van een plek in SummerSchool. De modules worden op de startdatum van SummerSchool: op 18 juni 2025 toegevoegd aan je account of aan de cursuscatalogus van je PE-abonnement. Je ontvang hier een email over.
Hoe kan ik SummerSchool starten?
Heb je een individueel pakket aangeschaft dan worden de SummerSchool modules op 18 juni toegevoegd aan je account bij KinderWijs TV. Als je na deze datum hebt aangeschaft, ontvang je de modules binnen 2 werkdagen.
Als je een vast PE-account hebt, dan verschijnen de modules op 18 juni in je cursuscatalogus en kun je ze aan jezelf uitdelen.
Kan ik na 18 september 2025 nog toegang krijgen tot de modules?
Nee, de modules verdwijnen op 18 september 2025 en zijn daarna niet meer toegankelijk.
Annuleren en Retourneren
Kan ik mijn SummerSchool pakket teruggeven?
Je kunt je aankoop annuleren binnen 14 dagen na aanschaf. Na deze periode is retourneren niet meer mogelijk.
Kan ik mijn SummerSchool pakket overdragen aan iemand anders?
Nee, dit kan niet. De SummerSchool modules worden uitgedeeld aan het e-mailadres waar de aanschaf mee gedaan is.
Korting en cadeau
Ik wil voor meerdere mensen een SummerSchool-pakket aanschaffen. Is er korting?
Indien je voor meer dan 10 personen SummerSchool wilt aanschaffen, neem dan contact op met info@kinderwijstv.nl of 085-4872122.
Hoe kan ik iemand verrassen met een SummerSchool pakket?
Je kunt ook een gepersonaliseerde cadeaubon bestellen voor SummerSchool voor iemand anders. Kijk hier hoe dit werkt.
Organisatie en PE-abonnementen
Kan mijn organisatie SummerSchool aanbieden zonder een PE-abonnement?
Nee, organisaties moeten een PE-abonnement hebben om SummerSchool aan te bieden aan hun professionals.
Wat als mijn werkgever of gastouderbureau niet deelneemt aan SummerSchool?
Als je werkgever of gastouderbureau niet deelneemt, kun je SummerSchool individueel aanschaffen in de webshop van KinderWijs TV.
Hoe werkt SummerSchool met gebruikersplekken in een PE-abonnement Flex?
Met een PE-abonnement Flex kun je een zoveel professionals tegelijkertijd laten leren als het aantal Gebruikersplekken in je Academie. Wanneer iemand klaar is, kun je weer iemand anders op die plek laten leren. Eventuele extra gebruikersplekken kunnen worden aangeschaft.
Kost het uitdelen van de SummerSchool modules in PE-Flex licentiepunten?
Nee, het uitdelen van de specials aan professionals in het PE-abonnement Flex kost geen extra licentiepunten. Je kunt SummerSchool modules uitdelen zo vaak als je wilt binnen het aantal gebruikersplekken in je Academie.
Hoe kan ik overstappen van een PE-abonnement Flex naar Vast?
Je kunt een offerte aanvragen voor het aantal professionals dat je wilt inschrijven voor een PE-vast abonnement. Of laat je adviseren tijdens een korte online meeting. Voor gastouderbureaus is er een speciale nieuwsbrief en uitnodiging voor gastouders beschikbaar. Vraag deze op via info@kinderwijstv.nl
Certificaten en Studie-uren
Worden mijn studie-uren geregistreerd?
Ja, in je account bij KinderWijs TV worden je studie-uren altijd geregistreerd. De studie uren zijn in je homepagina, je rapportage en je voortgangs infographic te bekijken.
Overige vragen
Wat is het verschil tussen het SummerSchool pakket en een PE-abonnement?
Het SummerSchool pakket bevat de nieuwste specials en is beschikbaar van 18 juni tot 18 september 2025. Een PE-abonnement biedt toegang tot een breder aanbod aan modules het hele jaar door.
Waarom is SummerSchool niet beschikbaar in de oude pakketten?
Het alternatieve goedkope leersysteem waar SummerSchool in aangeboden werd vertoonde vorige jaren al technische mankementen waardoor het niet langer representatief is voor de kwaliteit die KinderWijs TV wil bieden. Om die reden is SummerSchool vanaf 2025 uitsluitend beschikbaar in de Academie van KinderWijs TV.
Is SummerSchool ook geschikt voor ouders?
Inhoudelijk is SummerSchool ook interessant voor ouders door de laagdrempeligheid waarin de special geschreven is en de direct toepasbare theorie en tips die aangereikt worden. In de basis is SummerSchool geschreven voor professionals die werken met kinderen.
Contact en ondersteuning
Waar kan ik meer informatie krijgen over SummerSchool en het PE-abonnement?
Je kunt een korte online meeting inplannen voor een rondleiding en meer informatie over het PE-abonnement en SummerSchool. Of stuur een email aan info@kinderwijstv.nl. We helpen je graag!
Ik wil graag een Cadeaubon bij jullie bestellen, waar kan ik die terugvinden op jullie website?
Via de zoekbalk bovenaan onze webpagina, kun je zoeken op “Cadeaubon”. Daarnaast kun je in onze Winkel bij de productcategorie Overig de bon ook terugvinden.
Ik wil graag een Cadeaubon bij jullie bestellen maar snap niet zo goed hoe dit werkt.
- Kies in onze Winkel voor het product Cadeaubon
- Kies in het nu volgende scherm een afbeelding en een bedrag uit
- De cadeaubon wordt direct of op een andere datum naar keuze (vul deze in bij de Leveringsdatum) verzonden naar de gekozen ontvanger middels een email met een unieke code
- Personaliseer de bon met de naam en het e-mailadres van de ontvanger en bij het onderdeel “Informatie afzender” kun je een leuk persoonlijk bericht toevoegen.
- Hoe dit er in zijn geheel uit kom te zien, zie je direct links in beeld
- De Cadeaubon is vervolgens door de ontvanger in te wisselen voor alle e-learnings van KinderwijsTV
Wat vul ik in bij Leveringsdatum?
Hier vul je de datum in waarop je wilt dat de ontvanger de Cadeaubon toegestuurd krijgt. Dit kan per direct zijn maar ook op een latere datum.
Kan ik ook voor meerdere mensen tegelijk een Cadeaubon aanschaffen?
Jazeker! Als je de Cadeaubon gaat bestellen en je hebt de afbeelding, het bedrag en de leveringsdatum uitgekozen, dan kun je bij de Ontvangersinformatie onder het invulveld voor het emailadres een nieuwe ontvanger toevoegen. Door het toevoegen van extra ontvangers wordt automatisch ook het aantal cadeaubonnen in jouw winkelwagentje aangepast.
Wil je per ontvanger een andere afbeelding en een ander bedrag, dan dien je deze bestellingen apart van elkaar te doen.
Let op! Wil je meer dan 25 bonnen bestellen, neem dan eerst contact met ons op via info@kinderwijstv.nl.
Ik wil namens mijn Gastouderbureau of Kinderopvangorganisatie voor meerdere gastouders/medewerkers een cadeaubon bestellen, hoe ga ik te werk?
- Kies in onze Winkel voor het product Cadeaubon
- Kies in het nu volgende scherm een afbeelding en een bedrag naar keuze uit
- De Cadeaubon wordt direct of op een datum naar keuze (vul deze in bij de Leveringsdatum) verzonden naar de gekozen ontvanger(s) via een personaliseerde e-mail inclusief een unieke cadeauboncode
- Vervolgens personaliseer je de bon met de namen en e-mailadressen van de ontvangers (klik op de knop “+ andere ontvanger toevoegen” voor meerdere ontvangers) en kun je een bericht toevoegen voor alle ontvangers tegelijk bij het onderdeel “Informatie afzender”. Een voorbeeld van jouw ontwerp zie je direct links in beeld
- Staan alle instellingen goed, dan klik je op “Toevoegen aan winkelwagen” en rond je het bestelproces af.
- De ontvanger van de cadeaubon krijgt vervolgens jouw e-mail met hierin de cadeauboncode die in te wisselen is voor alle e-learnings van KinderwijsTV.
TIP: omdat deze e-mail wel eens in de spam terecht kan komen, adviseren we je om jouw persoonlijke boodschap ook zelf naar alle ontvangers toe te mailen. Dit om te voorkomen dat de cadeaubon over het hoofd wordt gezien en dus ook niet wordt gebruikt.
Ik heb zojuist een Cadeaubon bij jullie gekocht. Hoe lang is deze geldig?
Onze Cadeaubonnen zijn 1 jaar geldig vanaf het moment van aankopen.
Ik heb zojuist een Cadeaubon voor iemand gekocht. Waar kan men die terugvinden?
De ontvanger ontvangt van ons een email met hierin de Cadeaubon en een bijbehorende unieke code die gebruikt kan worden in onze Webshop.
Daarnaast kan de ontvanger inloggen in zijn account van KinderWijsTV en in het Account-menu bij Cadeaubonnen de betreffende code terugvinden. Het nog openstaande saldo is hier dan ook direct terug te zien.
Ik heb een email ontvangen met een Cadeaubon van KinderWijsTV en een code. Hoe kan ik deze op jullie site verzilveren?
Heb je al een account bij KinderWijsTV, log dan in. Ga via het Accountmenu naar Cadeaubonnen toe. Hier vindt je jouw unieke code terug. Staat de cadeaubon er nog niet bij, voeg hem dan toe via de knop “Nieuwe toevoegen”. Klik vervolgens op “Deze cadeaubon toepassen”.
Je kunt ook rechtstreeks naar onze Winkel en hier een leermodule naar wens uitzoeken. Klik vervolgens op “Toevoegen aan Winkelwagen”. Via de nu verschenen groene balk met de tekst “Heb je een cadeaubon ontvangen? Gebruik hem hier!” kun je jouw unieke code toevoegen. De code wordt nu automatisch verrekend met jouw bestelling.
Ik heb een tijdje terug een Cadeaubon gebruikt om een leermodule aan te schaffen. Waar kan ik zien wat het nog resterende saldo is?
Log in op jouw account bij KinderWijsTV. Via het Accountmenu kun je nu bij het onderdeel Cadeaubonnen de code van de bon terugvinden en hoeveel saldo er nog openstaat. Deze code kun je, mits er nog saldo over is, gewoon weer opnieuw gebruiken in onze Winkel voor het aanschaffen van een andere leermodule. Let op dat de code slechts 1 jaar geldig is!